Spotify testuje příběhy ve stylu Instagramu

Spotify je hudební streamovací služba a už i tady se zkouší, jak využít populární stories. Novinka bude k dispozici na mobilních aplikacích v iOS a na Androidu.

Spotify začalo veřejně testovat funkci příběhů ve stylu Instagramu ve své mobilní aplikaci pro iOS a Android. Videoklipy se objevují na některých albech a seznamech skladeb, jako je například seznam skladeb Spotify's Christmas Hits, který obsahuje krátké zprávy od umělců jako Jennifer Lopez, Kelly Clarkson a Pentatonix, v nichž souvisí se svými oblíbenými slavnostními písněmi.

Spotify jako Instagram

K příběhům lze přistupovat pomocí ikony v levém horním rohu seznamu skladeb. Klepnutím na ikonu se zobrazí rozhraní podobné tomu, které najdete na Instagramu, což uživatelům umožňuje klepnutím vlevo nebo vpravo na obrazovce přeskakovat krátké videoklipy.

Příběhy, které se poprvé objevily na Snapchatu, se staly všudypřítomnými na platformách sociálních médií, přičemž formát se objevil na Instagramu, Facebooku, YouTube, LinkedIn a naposledy na Twitteru. Spotify se proto může jevit jako zvláštní místo, kde se funkce může objevit, avšak streamovací služba v minulosti testovala obsah ve stylu stories, přičemž podobné příběhy od umělců se objevily minulý rok.

Příběhy Spotify se nezobrazují všem a objevují se pouze v určitých seznamech skladeb a albech, což naznačuje, že jejich zavádění je stále omezeno na menšinu uživatelů a nemusí přežít ani po počáteční fázi testování.

Zdroj: Macrumors.com