Bezdrátové nabíjení AirPods posouvá dál. Stejně jako nová Apple reklama

Bezdrátové nabíjení AirPods podporují od druhé generace a hned tuto funkci Apple využívá ve své nové reklamě. Ta je opravdu povedená.

Společnost Apple vydala novou reklamu na svém YouTube kanálu a propaguje bezdrátová sluchátka AirPods 2. Ukazuje mladého muže, který poslouchá hudbu prostřednictvím sluchátek a neobvykle cestuje vzduchem ve městě.

 

Bezdrátové nabíjení AirPods a skoky v hlavní roli

Spot s názvem „Bounce“ začíná pohledem do ložnice muže, který sedí na posteli a hází si malým míčkem. Poté si oblékne oblek, uchopí sluchátka AirPods 2 v pouzdru, která se zatím nabíjela na bezdrátové nabíječce a vloží si je do uší. Začne poslouchat hudbu a opouští svůj byt.

Krátce po odchodu hravě skočí na vyhozenou matraci a objeví, že je pružnější než obvykle. Muž pak najde další části na ulici, které jsou velmi flexibilní a umožňují se mu odrazit. Zatímco ostatní lidé jsou v normálním prostředí, muž používá ohebné a odrazné prvky k různým skokům.

Na konci videa muž vyskočí hodně vysoko nad zem, až na vrchol jedné z budov. Klip končí zprávou: „AirPods s bezdrátovým nabíjením“. Ve videu je použita skladba I Learned Some Jazz Today od Tessellated.

Máte své jablíčko rád a nechcete riskovat, že se rozbije při pádu nebo jen poškodí při běžném používání? Toto riziko lze efektivně minimalizovat. Stačí si zakoupit jeden z našich krytů na iPhone nebo obalů na iPad. Nabízíme kvalitní obaly na iPhone různých druhů, barev i materiálů, vybere si tedy opravdu každý. Máme i širokou nabídku krytů na iPad a iPad mini, díky kterým se už nikdy nestane, že by se váš přístroj poškodil. Navíc již dávno neplatí, že kryt musí kazit vzhled telefonu. Naše kryty na iPhone a obaly na iPad nabízí kromě kvalitní ochrany přístroje jako takového i perfektní design a můžete si tedy vybrat takový obal na iPhone nebo iPad, který vám bude vyhovovat nejvíce.
Všechny názvy a firemní označení firmy Apple jsou chráněny jejich autorskými právy a na našich stránkách jsou použity z čistě informačních důvodů.